Nyheder<\/a><\/p>\n<\/div><\/section>\n Hvordan vejleder man bedst sine ph.d.-studerende? En ny platform giver tips til vejlederne p\u00e5 kunstneriske uddannelsesinstitutioner \u2013 og tager selv kunstneriske metoder i brug i formidlingen.<\/p>\n<\/div><\/section>\n 22.06.2022<\/p>\n<\/div><\/section>\n<\/div><\/div><\/main><\/div><\/div> At vejlede er en sv\u00e6r disciplin \u2013 m\u00e5ske s\u00e5gar en kunstart. Men at vejlede ph.d.-studerende p\u00e5 en videreg\u00e5ende uddannelsesinstitution er en endnu mere specialiseret opgave. Derfor har en r\u00e6kke europ\u00e6iske universiteter, herunder Arkitektskolen Aarhus, sammen udviklet platformen Advancing Supervision for Artistic Research Doctorates, som ligger p\u00e5 dom\u00e6net https:\/\/advancingsupervision.eu\/<\/a>.<\/p>\n<\/div><\/section><\/div>NY PLATFORM HJ\u00c6LPER FORSKERNES VEJLEDERE P\u00c5 KUNSTNERISKE L\u00c6REANSTALTER<\/h1>\n<\/div><\/section>\n
\n
\n
<\/div>
<\/div><\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>
\n
<\/div>